søndag 17. juni 2012

SUPERMATHIAS

Hei pandaer.

I dag skal dere få lese om supermathias og spåkulen til Kamaria!
Men i forige innlegg så sa jeg at dere kanskje kunne få lese om IKKE LES DETTE!!!! Del 4. Beklagelig vis kanunne dere ikke det! Og det er fordi at den ikke er ferdig ennda! Men nå til supermathias!
Dere husker vel det bilde jeg viste av supermathias i spåkulen til Kamaria? Vel der satt han i en rulle-stol! Det kan henne noe med han når som helst! Men vi vet ikke når :-s. Det kan nok kanskje skje på den dagen som det passer minst! Som på den 13. august! For på den 15. august skal jo panfu tillinntett gjøres. Men, men. Det jeg håper på er at det ikke vil skje! Men det kan ikke jeg styre. Vel det var en siste ting jeg ville be dere lesere om, og det var om dere kunne legge inn en kommentar hvis dere leser på bloggen vår! Og kanskje om hva dere synes om innleggene og om det er noe jeg skal gjøre noe med! Men bare lag en kommentar slik at jeg kan forstå at dere leser på bloggen!
Vel jeg tror at det er slutten på innlegget!

Nei, ikke helt!

Hva mener du?

Jeg vil bare si at jeg ikke kan forstå at du kan prate så mye!

DU!!! Vel nå er det slutt på innlegget!!!!!!!!!






OVER OG UT HENL OG Jack      :-)
;-)

1 kommentar:

  1. HEI HENL, OG KUA MI.

    DERE SKAL BARE VITE AT JEG IKKE LESER BLOGGEN DERES, OG HAR ALDRI GJORT DET HELLER. :)

    HILSEN SUPERMATHIAS

    PS, BARE SÅ DU VET DET KUA MI: JACK. DET ER AT DU SKAL UT PÅ MARKA I MORGEN. FOR JEG SKAL MELKE DEG. HUSK OGSÅ AT TIL JULAFTEN SKAL DU SLAKTES. :)

    SvarSlett