fredag 29. juni 2012

EN 11-DAGERS PAUSE :`-(

Hei pandaer.

Det er lenge siden sist jeg skrev, men det er fordi at Billy er død! (Snufs)!
Vel han døde av hjertestans. Han spillte bingo, så hadde han bingo på alle måter. Det siste han sa var : BINGOOOOOOOOO! BIIIIIIINNNNNGO-O-O----O-------------O----------O----------------O!
Han var så glad for at han hadde sottet ny verdens-rekord, at han ropte BINGO så høyt han kunne at hjerte hans stoppet! Så vi hadde en liten ``fest`` for hans død. (en begravelse!) Men det var ikke en hvilken som helst begravelse, det var en traddisjonell 11-dagsbegravelse! Da skal man ikke gjøre noe før begravelsen er over! Vel, vel. Men dere lurer vel sikkert på hvordan jeg kan skrive nå!? Vel, det er fordi at jeg skriver selv! Men jeg har fått gjort meg ferdi med en IKKE LES DETTE!!!! Del 4.
Men her er den!




IKKE LES DETTE!!!!™

Del 4


FOR DERE SOM HAR LEST ALLE ``IKKE LES DETTE!!!!

VET JO HVA…NEI, JEG STARTER BARE FORTELLINGEN MED EN GANG!









Nå vil jeg ha en ny mobil telefon. Da drar jeg til elektrobutikken. Og det var der jeg fikk ny, fin datamaskin, butikken heter Spaseworld. Men da drar jeg dit. Men sist gang jeg var der tokk det 5 t. Men nå er tar det nok 3 min. Før var den 1 mm unna, men nå er den 9000 000 galakser unna. Det er ikke så langt unna.

Men nok om det. Nå skal jeg til Spaseworld.

(3 min senere)

Nå er jeg her…men hva var det jeg skulle her da? Vel vel, da kan jeg vel kjøpe en julegave til allah, pappa, mamma, tante, onkel, tante, onkel, beste far, beste mor, beste far, beste mor og alle jeg har sakt noe til. For eks. bare å ha sakt ``hei`` eller bare grynta. Men nokk om det…igjen! Hei, jeg kan jo stikke ut på havet…jeg har en jolle som er ca. 7.000.000 millimeter av en millimeter…som vil si 700 cm. Men nå må jeg kjøpe en bursdagsgave…eller var det julegave? Jeg husker ikke helt!

Men, men. Jeg er jo dum så, jeg kan vel dra hjem nå!

(hjemme).

Det var noe jeg skulle, men jeg kan ikke huske det! Vel vel…jeg liker å si vel vel! Men vet dere hva jeg liker mer en å si vel vel, det er…vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel vel! Det elsker jeg å si!!!!! Men jeg er ikke sikker på om jeg er en Agurk, eller om jeg er en Tomat!!!!!!

Vel les  videre i IKKE LES DETTE!!!! Del 5!









Hade og ikke vent på  at jeg skal si at jeg er en agurk eller en tomat!!!    J


Det var nok alt for denne gang!



OVER OG UT HENL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar