mandag 18. juni 2012

``STEINEN``!

Hei pandaer.

Når jeg og pappa (HENL) var ute så balt det er stein ned i hode til pappa! Og nå er det ingen som kan hjelpe ham...fordi at Dr.Kurken er jo død! Men sykehuset skal få en ny lege, og han er tvillingen  til Kurken! Ja...Kurkenr jo etternavnet til begge, og de er helt like...så du kan ikke se noen forskjel! Men den døde av de to heter egentlig Snarkenimo, men hele navnet er Snarkenimo Kurken! Og den nye som kummer i morgen heter Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrismi Kurken! Ja...han er en 1/8 privat,...,eh...jeg mente pirat ;-)! Vel, det jeg egentlig skulle snakke om er at pappa fikk en stein i hode! Og han besvimte, men det går bra så lenge han ikke er ute å løper, jogger,spiller fotball, håndball eller er noe i bevegelse! Vel, vel, vel. Dere får lese vidre i morgen når Kurken (2) er her!









OVER OG UT Jack              :-) :-) :-) ;-) :-D X-) B-)

P.S Dere har ikke lagd noen kommentarer! Det må dere gjøre! Jeg er litt sinnt for ingen har gjort det! Men det var allt for denne PSèn.

1 kommentar:

  1. HEI KUA MI!

    HVORFOR MØTTE DU IKKE OPP PÅ BEITE I GÅR. MEN JEG HAR TENKT MEG LIT OG SKAL NOK SELGE KJØTTET DITT SOM SOMMERKJØTT. MØT OPP I MORGEN SÅ SKAL JEG SLAKTE DEG. JEG MÅ BARE FINNE ØKSA MI. :)

    HILSEN SUPERMATHIAS

    SvarSlett