lørdag 16. juni 2012

OLD OLD OLD OLD OLD OLD PANFU!!!

Hei pandaer.

I dag skal dere få lese om noe som dere kanskje har ventet på! Og det er det om old old old old old old old old old old old Panfu! Dere skal få se et bilde etter på, men det blir etter på!!! ;-)
Noe annet som dere kanskje skal få lese er også : IKKE LES DETTE!!!! del 4!
Men det blir bare kanskje. Vel...jeg var på biblioteket på Panfu! Der fikk jeg se en bok jeg ikke hadde sett før! Den hadde et rart navn, men det var gammelt Panfuiansk! Det sto : Derch Panfjui.
Etter hvert så fikk jeg vite hva det sto! Det sto:Gamle Panfu!
Men jeg spurte om jeg kunne låne den boken, og jeg fikk lov! Dere skal se et bilde av boken!




Det er bildet av boken! men dere skal også få se det beste bildet av det utrolig gamle Panfu...vel, sånn de fleste tror det så ut da!





Sånn tror de fleste at Panfu så ut da det ikke var noen pandaer der. Men jeg er ikke helt sikker! Det ser ut som om det ikke er noen trær der, men det er kanskje det! Men jeg tror at det var mye mer stein der, og ikke så mye gress, trær og busker! Og jeg så det for meg at den var litt større, eller litt minndre! Vel...dere skal få lese vidre i morgen!


Hade!  ;-)



OVER OG UT HENL

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar